vineri, 29 decembrie 2023

doisprezece luni pe 13 carari

Doisprezece luni au zburat! Retrospectivă

Ianuarie: După un revelion intens și multe lupte de putere între București și Sibiu, s-a concretizat planul referitor la Bootcamp-ul de iarnă.  După un drum lung, plin de zăpadă, ședințe online și intervenții ABS  am reusit să ajung la cursul intermediar de improvizație. Acolo mi-am dat seama că ce contează cu adevărat era ea, o anumită femeie întâlnită intamplator cu doar două săptâmâni înainte.

Februarie - Bootcamp: Am avut o munca titanica si intervenții importante: Stretchingul de dimineata, moderarea evenimentului si a galei de seara. In total: 110 participanti din 20 de cluburi toata tara plus Chisinau. 
Am supravietiuit celor doua cutremure, mai ales cand eram pe drum spre Timisoara pentru o sedinta cu TES.

Martie - începutul studiului pentru examenul de primariat.
La final de luna: Oferirea unui 7x cadou special prietenei mele, de ziua ei!
JOC: FALLOUT 3(incomplet)
FILM: INTERSTELLAR

Aprilie - 1.04. Am castigat prima medalie in cadrul concursului de arie, sectiunea evaluari de la Cluj-Napoca. E o dovada vie ca sustinerea e cel mai important lucru atunci cand ai un moment provocator.
FILM: The last samurai

Mai- Incheierea oficiala a studiului Terapia prin culoare. Am acordat si diplome de participare pe design propriu pentru cei care au colorat.
La final de mai: Alegerile pentru comitetul director Toastmasters Sibiu: Sunt reales pentru al doilea mandat de presedinte, nu cu deosebit entuziasm din partea mea.
FILM: WATCHMEN
JOC: GTA IV (in progress 12.2023)

Iunie - Excursie la Sighisoara alaturi de prietena mea. E orasul meu de vis si de relaxare.
S-a intors colega mea la serviciu si m-a eliberat de rolul de sef de compartiment. A fost o minunata munca, dar am si tras tare timp de 2 ani.
Cel mai bine am invatat pentru examen in timpul reviziei auto. Fiind diesel am avut timp berechet.
Film: 12 angry men
SERIAL: JUSTICE LEAGUE.

Iulie. - Examenul de primariat, luat cu brio, dar si cu multe emotii. Reconectarea cu Clujul si cu oamenii faini de acolo. Mi s-au dat cu 8 ani in minus.
SERIAL+ serie de filme: X- MEN.
JOC: Assasins Creed Rogue.

August - Ziua mea de nastere. Am primit un minunat joc board game Harry Potter si un tort delicios. 
Drum lung (345km) spre Slanic Moldova, unde am fost trainer pentru rolul de VP Membership la 20 de persoane.
JOC: NFS CARBON 2006. Altfel se simte pe PS3, dar controalele sunt usor neresponsive
SERIAL: DEATH NOTE.

Septembrie - Concediu petrecut in Zakynthos, Grecia. Imi era dor de asta!
Prima prezentare de medicamente. E minunat sa pot castiga ceva banuti pentru asta!
Emotia revederii fostilor colegi dupa 10 ani de la terminarea facultatii.
JOC: PORTAL  2. Revedere minunata.
Serial: BREAKING BAD

Octombrie - Curs de conducere defensiva la Academia Titi Aur.
Congresul de balneologie la care am avut prezentarea studiului TERAPIA PRIN CULOARE pentru aprox 100 de persoane. 
Decesul bunicii mele (92 ani). 
A doua prezentare de medicamente, o experienta minunata.
JOC: Metal Gear Rising Revengeance
Carte: Micul Prinț de A de Saint Exupery.
FILM: Seria Harry Potter 

Noiembrie - Brasov, conferinta de divizie unde am fost fotograf oficial. Am supravietuit intrevederii cu un cerb, trecand noaptea fix sub botul lui. JOC: Batman Arkham City: Plusuri pentru grafica, tactica si pleiada de gadgeturi.
FILM: Moartea: Punct sau virgula
Serial: The Queen”s Gambit.

Decembrie -Prezentarea studiului pentru membrii TM, majoritatea in afara domeniului medical. Am fost evaluat de catre un coleg de breasla. JOC: Middle Earth Shadow of Mordor
FILM: LOTR(3) si The Hobbit (3).

Pe final de an sunt recunoscator ca am reusit sa scriu cam 1 data pe saptamna sau la 2 saptamani cam 75% din cartea despre amintirile din studentie, iar cateva au fost material pentru un discurs la TM Sibiu.
Planuiesc ca in primele 4 luni din 2024 sa o finalizez, sa continui cu cateva povesti din rezidentiat cu si despre pacienti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fallout New Vegas - idei si impresii