miercuri, 28 aprilie 2021

Despre gaming- update la postarea din august 2020

 In lockdown m-a ajutat grozav, oferindu-mi un mediu virtual variat si colorat. Nevoia de varietate, de crestere prin explorare.

Am observat ca am valoarea relaxare printre cele prioritare. 

Cand am un timp bine delimitat, avantajele sunt maxime. Exact ca si ping-pongul, ajuta la coordonarea mana-ochi.

Un lucru inedit e ca daca joc doua jocuri in paralel, comenzile sunt diferite pe aceeasi maneta. Aceasta ajuta la flexibilitate si adaptabilitate. Ca o limba straina.

Recent, profit de dopamina data de castigarea unei misiuni a jocului, astfel incat am energie in plus sa pot construi rapid ceva in viata reala de pe urma starii de bine de dupa victoria obtinuta.


Cu care dintre aspectele de mai sus rezonezi? 
Lasa-mi, te rog un comentariu. Parerea ta conteaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EmBARKing on a deep journey